lördag 27 september 2014

Vår Bröllopsdag...

13 september 2014





...& Hilmas 1-års dag!

Vilken Underbar Dag
vi fick när vår bröllopsdag Äntligen kom!!!
Glädjen var så obeskrivligt stor och Tacksamheten i mitt hjärta så enorm 
att jag ännu kan känna känslan inom mig när jag tänker tillbaka på vår dag.

Because I´m Happy

I över åtta år har vi nu vandrat vår livsväg tillsammans kärleken och jag,
en livsväg vi bestämde oss för rätt så fort...
Vi har skapat en familj med tre härliga barn,
men det som har känts på hälft har varit det här med äktenskap...
I nästan sju år var vi förlovade innan vi nu äntligen uppnådde denna 
fulländning som Gud kan välsigna.
Ett Hjärtligt Tack till alla er
som på ett eller annat sätt delade glädjen med oss
på vår stora dag :)





8 kommentarer:

  1. Härligt, och så fina ni var, hela familjen! Din klänning är underbart vacker!
    Grattis och Guds välsignelse!

    SvaraRadera
  2. Grattis till er! Det är så sant som du skriver, det är lite på hälft. Förlovning betyder ju att man lovar gifta sig med varandra �� Guds välsignelse till hela familjen! Kram Mikaela H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Precis så är det, ett löfte som får en ännu större betydelse när man tar det ett steg längre
      - till vigsel.

      Radera
  3. GRATTIS! Härliga bilder på en härlig familj! Önskar er all lycka och välsignelse i framtiden!

    SvaraRadera
  4. Ett stort Grattis till er :) Vilken fin familj och fina bilder!!Lycka till med allt :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...