torsdag 3 oktober 2013

Min Bloggplats






Vit, svart eller trä?
Ja, det är mitt dagens bekymmer ;)

Javisst, ibland drabbas jag av beslutsångest...
Ska jag måla eller låta bordet vara naturligt nött och trä?
Om jag trots allt målar, ska det då bli vitt eller svart?
Från början när vi köpte bordet tänkte jag mig bordet som vitt, 
men har också börjat fundera att det kunde vara snyggt som svart 
eller kanske det är finast som det är just nu...
Det finns väl egentligen inget rätt eller fel
och det gör inte beslutet enklare.
Så nu försöker jag tänka på vad jag kommer att gilla längst....

Nåja, hur som helst trivs jag väldigt bra med att ha min bloggplats i vårt vardagsrum!!
Något som passar mig utmärkt nu när barnen för det mesta leker just här
och de stunder när barnen sitter vid datorn känner jag att jag har riktigt bra koll på 
vad de ser på eller spelar, för det är något jag verkligen vill ha koll på just nu.
När alla dessutom vistas i samma rum blir det också mycket trivsammare
något som känns viktigt i en småbarnsfamilj tycker jag!
Kort sagt, jag blev riktigt nöjd :)
Nu återstår då bara vilken färg eller trä...

På mitt nya gamla bord har jag också samlat lite inredningsinspiration i form av böcker.
Böckerna på bilderna klickade jag hem från adlibris och är
två otroligt inspirerande inredningsböcker
utgivna nu detta år 2013!


Önskar er alla en riktigt fin hösttorsdag!

Här ska vi nu ta en vagnspromenad i solskenet
lilla Hilma & jag, medan de andra tre guldkornen mina
har eget projekt på g...

Kram



5 kommentarer:

  1. Trä, trä, trä...det är så vackert :-) fin bloggplats att sitta vid mellan varven!!

    SvaraRadera
  2. Och jag som stod och bläddrade i dina böcker idag! :) Var tvungen att direkt reservera 12xkoti när jag såg att de har den på bibban! hann inte riktigt gotta i mig allt idag ;)

    SvaraRadera
  3. Hej Heidi!

    Kom riktigt just på att du kanske inte fått info om bloggjulfesten,
    eftersom vi bara skrivit i fb tråden.
    Men blir iallafall här hos oss 5.12
    Med knytis och paket som vanligt :)

    Hoppas ni har det bra.
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Jamen va kul att du kommer!
    Skrev just att det blir från kl 18.00 eller så dyker man upp när man hinner.

    Välkommen :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...