onsdag 5 december 2012

Förmiddag hos oss...



Hittade några mysiga ljusnystan här om dagen när jag var till stan. Så jag gjorde i ordning en ljusbricka att ha fram på bordet. Blev riktigt mysigt, speciellt nu när det är nästan 20 minusgrader på utsidan...


Då känns det bäst att vara inomhus i värmen, 
mysa länge i pyjamas med skön stickad tröja och varma sockor på. 
...och titta på Fåret Shaun! En av favoritfilmerna för tillfället :)



Pappersstjärnorna är på plats i fönstren.



Gillar det vackra mönstret på våra två nya stjärnor.
De bidrar med lite ljus och kärlek.


 Elias undrar säkert vad mamma riktigt håller på med som springer runt i vardagsrummet och tar bilder med kameran mitt under favorit filmen... ;)   
...och så här blev bilderna från min mysiga förmiddag hemma med våra pojkar!


 ...och till sist ett par bilder på mig själv i min favorit kofta (odd molly). Koftan börjar redan bli några år gammal, men är väldigt varm och skön! Gillar oxå färgen den har och att den fortfarande ser ut som ny trots att den har varit flitigt i användning.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...